IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  



 

Deel | 
 

 The Brightest Hour || Open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht

 Mukava


The Brightest Hour || Open 24ci174
Mukava
Aantal berichten : 16
RPG posten : 0

My Cat
▲ Leeftijd : 4 maand.
▲ Partner: Oh today I'm just a drop of water And I'm running down a mountainside Come tomorrow I'll be in the ocean I'll be rising with the morning tide There's a ghost upon the moor tonight Now it's in our house When you walked into the room just then It's like the sun came out.
▲ Uiterlijk van je kat:

The Brightest Hour || Open Empty
BerichtOnderwerp: The Brightest Hour || Open   The Brightest Hour || Open Emptyza aug 24, 2013 10:47 pm

Mukava

Voorzichtig en iets schuw liep ik tussen de zonnebloemen door. Dit land was helemaal nieuw voor me, net zoals de energie die maar bleef borrelen in mijn aderen. Elke keer als ik een Saffier had aangeraakt met mijn pootjes, voelde ik hoe de energie als een orkaan door mijn bloed raasde. Zachtjes draaide ik zo nu en dan eens mijn hoofd, om elk stukje van de omgeving in mij op te nemen. Ik was zeer nieuwsgierig, maar hield ook nog wel graag afstand om eerst de kat uit de boom te kijken. Maar voor nu dreigde er nog helemaal geen gevaar. Op een klein drafje liep ik langs de dikke stengels van zonnebloemen. Door de lekkere temperatuur hier, waren ze zo groot als torens. Heel zachtjes kwam er een klein piep geluidje uit mijn keel zetten. Stiekem, heel stiekem, had ik er wel enorm veel lol om, maar ik was nog maar een kitten. Ook al mocht ik dan bijna 17 weken oud zijn, ik had zo nu en dan nog mijn kitten gedrag. Toch leek ik nog iets te horen, iets wat ik niet kon thuis brengen. Het leek alsof er een wind door de bladeren van de zonnebloemen raasde. Maar toch was er geen wolkje aan de hemel te bekennen. Voorzichtig en snel kroop ik onder een groot blad dat op de grond was gevallen. Misschien was ik wel een erg schuw katje.

OPEN VOOR 1 KAT
//Het is even inkomen om met mijn eigen katje te posten, daarom zo kort\\
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soulmates.forumactie.com
 

The Brightest Hour || Open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Soulmates ::  :: x Sapphires-
Ga naar: